Pogosta vprašanja

Kako kontaktiram ekipo Vsezaoči? V kolikšnem času boste odgovorili na moje vprašanje? Kdaj vas lahko pokličem?

Od ponedeljka do petka med 9. in 18. uro ter ob sobotah med 9. in 12. uro odgovarjamo na vsa vaša vprašanja. Strokovno, prijazno in ustrežljivo. Dosegljivi smo na telefonski številki 040 245 430 ali preko e-pošte na naslov info@vsezaoci.si.


Ali so artikli na zalogi? So pri artiklih navedeni zgolj informativni roki dobave?

Prizadevamo si, da bi našim kupcem podali čim natančnejše informacije glede dobavljivosti artiklov. Večinoma lahko s pomočjo dobaviteljev in proizvajalcev rok dobave natančno določimo tudi za artikle, ki trenutno niso na zalogi. Če za dobavo določene vrste artiklov ne moremo jamčiti, naročila ni možno oddati (zato je artikel označen kot „Razpoložljivost: Ni dobavljivo.“).


Bodo naročeni artikli res dostavljeni v navedenem roku? Kdaj lahko pičakujem naročeno?

V spletni trgovini Vsezaoči se trudimo, da bi naročeni artikli kar se da hitro prispeli tja, kamor ste vi želeli. V kolikor so artikli na zalogi, jih pošljemo naprej še isti dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 1–2 delovnih dni, razen med vikendi in prazniki. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije, kar pomeni, da naročene artikle dostavi poštar na naslov prejemnika, ki ste ga navedli ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da paketa ne morete sprejeti, pa ga lahko prevzamete tudi kasneje, na najbližji Pošti Slovenije.
Za izdelke, ki jih v določenem trenutku nimamo na zalogi, se dobavljivost vsekakor poveča. V takem primeru bomo naročen izdelek naročili pri našemu dobavitelju in vaše naročilo uredili takoj, ko izdelek prejmemo na zalogo. V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa ni, se na vašo željo lahko vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno pa, ko nam to omogoča zaloga). Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x).


Kolikšna je poštnina?

Ob nakupu do 30 € in plačilu po predračunu ali z možnostjo Paypal znaša poštnina 3 €. Ob nakupu do 30 € in plačilu po povzetju znaša poštnina 4 €. 
Ob nakupu nad 30 € je za naročnika pošiljanje brezplačno.


Katere izdelke lahko vrnem? V kolikšnem roku?

Kupci, ki kupijo blago preko spletne trgovine Vsezaoči, imajo pravico, da v 15 dneh od prejema blaga brez navedbe razloga podjetje Auer optika, Denis Auer s. p. (v nadaljevanju ponudnik), pisno obvestijo o odstopu od pogodbe nakupa. S tem se kupec obveže, da bo ponudniku vrnil blago v 30 dneh po pisnem obvestilu o odstopu in pri tem sam kril neposredne stroške vračila. Če kupec vrne prejeto blago v roku, ki je določen za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga), se to dejanje smatra kot obvestilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeni Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino (kupnina s stroški prve dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in po prejemu vrnjenih izdelkov. Za izdelke, ki so izdelani individualno, po željah in naročilu kupca, ponudnik žal ne more zagotavljati vračila kupnine in ne more razvezati pogodbe. Takšen izdelek so npr. očala z vgrajenimi individualno izdelanimi korekcijskimi stekli. Vračilo blaga v poslovalnicah Auer optike ni mogoče.


Kaj je garancija Vsezaoči?

Večino izdelkov spremlja garancija s strani proizvajalca stekel ali izbranega okvirja, a tudi če temu ni tako, vam Vsezaoči nudi svojo garancijo na kakovost in funkcionalnost za dobo 12 mesecev od dneva nakupa in sicer na izbrana stekla ali okvir.


Ali so v ponudbi spletne trgovine Vsezaoči le očala kvalitetnih proizvajalcev?

Da, v spletni trgovini Vsezaoči vam zagotavljamo kvaliteto, hitro dostavo in hkrati tudi 100% zagotovilo, da so vsa očala v ponudbi od uradnih dobaviteljev, kar prinaša garancijo ter originalne rezervne dele.


Katere izdelke lahko dobim z dioptirijo?

Načeloma lahko vse izdelke v ponudbi spletne trgovine Vsezaoči naročite tudi z dioptrijo. V samem postopku naročila, ko boste torej že izbrali željen izdelek, vam bo spletna stran sama ponudila opcijo naročila z dioptriijo ali brez. Od izdelka do izdelka se pa seveda razlikujejo možnosti naročila z dioptrijo, tako gre lahko za dioptrijska stekla ali pa morebiti za korekcijski vstavek. Za natančnejše informacije nas lahko od ponedeljka do petka med 9. in 18. uro ter ob sobotah med 9. in 12. uro pokličete na telefonsko številko 040 245 430 ali pa nas kontaktirate preko e-pošte na naslov info@vsezaoci.si in vam bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja. Strokovno, prijazno in ustrežljivo.


Kje in kdaj lahko opravim okulistični pregled? Kolikšna je cena pregleda za predpis dioptrije za očala ali leče? Kako se naročim?

Zavedamo se, da le vrhunsko izveden pregled na najsodobnejših napravah zagotavlja kvalitetno izmerjeno dioptrijo za očala ali kontaktne leče in za pravočasno odkritje morebitne bolezenske motnje na očesu, nastanek sive ali zelene mrene. Pregled za očala in leče lahko opravite pri naših specialistih okulistih v vseh ambulantah Auer optik Maribor, Ruše, Rače in Lenart ter je namenjen določitvi vidne ostrine in dioptrije za očala ali določitvi parametrov za predpis kontaktnih leč, pregledu zunanjih očesnih delov, rednim kontrolam vida in odkritju morebitnih očesnih težav.


Okulistične preglede opravljajo:

  • Simon Trpin, dr. med. specialist oftalmolog
  • Levin Vrhovec, dr. med. specialist oftalmolog
  • Jože Uršič, dr. med. specialist oftalmolog


Cenik:

  • Pregled za očala: brezplačen
  • Pregled za leče: 30 € (strokoven okulistični pregled, testni par leč, testna tekočina, uvajanje, rokovanje z lečami in kontrole)


Naročila na preglede sprejemamo vsak dan na telefonske številke naših poslovalnic:

  • 02/252 68 01 (Maribor),
  • 02/620 08 04 (Ruše),
  • 02/620 84 65 (Rače),
  • 02/620 44 23 (Lenart).

Na pregled pa se lahko naročite tudi s sporočilom na e-naslov info@auer-optika.si ali z izpolnitvijo obrazca za naročanje.


Kako kot reden uporabnik naročim kontaktne leče ali tekočino za leče?

Kot reden uporabnik kontaktnih leč jih lahko naročite kar preko telefona, na telefonski številki 040 245 430 ali preko e-pošte na naslov info@vsezaoci.si.


Kaj je Outlet kotiček? Ali so ta očala, ki se prodajajo po teh izjemnih cenah, kvalitetna? 

V Outlet kotičku spletne trgovine Auer optike − Vsezaoči vam po izjemnih cenah ponujamo vsa korekcijska in sončna očala ter ostale izdelke iz ponudbe optike Auer, kadar poličke naših poslovalnic postanejo premajhne za »vsa ta očala«. Predvsem kadar čistimo »starejše« zaloge, se v Outlet-u spletne trgovine Vsezaoči lahko veselite vrtoglavih popustov. Seveda pa tudi v Outlet kotičku zagotavljamo kvaliteto, hitro dostavo in hkrati nudimo 100% zagotovilo, da so vsa očala od uradnih dobaviteljev, kar prinaša garancijo ter originalne rezervne dele v kolikor so le-ti še dobavljivi.