Pogoji poslovanja
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo varstva potrošnikov in varstva osebnih podatkov.
Spletna trgovina Vsezaoči je specializirana spletna prodajalna s področja očal in kontaktnih leč. Vsi artikli v programu prihajajo od uradnih dobaviteljev in tako ustrezajo najvišjim in kontroliranim standardom kvalitete.
S spletno trgovino Vsezaoči upravlja Auer optika, optika in internetna trgovina, Denis Auer s. p., Ljubljanska cesta 2, 2327 Rače, davčna številka: SI38759373, ki je ponudnik storitev (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Vsezaoči). Registrirani smo za prodajo po pošti in internetu.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Vsezaoči, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Uporabnik je vsak obiskovalec spletne trgovine Vsezaoči.
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik (član) in pridobi pravico do nakupa.
Vse cene v spletni trgovini so v evrih (EUR) in vključujejo DDV.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
– dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
– pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
-vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
– način plačila in dostave;
– časovno veljavnost ponudbe;
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla;
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Vsezaoči ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot redne in kot akcijske oziroma „Outlet“ cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje sam ponudnik. Akcijska cena je cena, ki velja samo za nakup preko spleta.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupci, ki kupijo blago preko spletne trgovine Vsezaoči, imajo v primeru, da z izdelkom niso zadovoljni, ali pa tudi iz kakršnega koli drugega razloga, pravico, da v 15 dneh od prejema blaga podjetje Auer optika, Denis Auer s. p., pisno (mail: info@vsezaoci.si ali navadna pošta: Vsezaoči, Ljubljanska cesta 2, 2327 Rače) obvestijo o odstopu od pogodbe nakupa. S tem se kupec obveže, da bo podjetju vrnil blago v 30 dneh po pisnem obvestilu o odstopu in pri tem sam kril neposredne stroške vračila. Če kupec vrne prejeto blago v roku, ki je določen za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga), se to dejanje smatra kot obvestilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeni Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Ponudnik potrošniku vrne celotno kupnino (kupnina s stroški prve dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in po prejemu vrnjenih izdelkov.
Za izdelke, ki so izdelani individualno, po željah in naročilu kupca, podjetje žal ne more zagotavljati vračila kupnine in ne more razvezati pogodbe. Takšni izdelki so na primer korekcijska očala z vgrajenimi individualno izdelanimi korekcijskimi stekli. To so vsa bralna očala iz naše ponudbe kot tudi zaščitna očala z dioptrijo, računalniška očala, vsa očala z možnostjo individualne dioptrije in/ali nanosa na korekcijskih lečah. Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom, z nami preko telefona ali se orientirate po merah, ki so zapisane na fotografiji izdelka. Fotografije pa seveda služijo le kot pomoč pri izbiri očal in ne morejo biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.
Naročilo za korekcijska očala, ki so že v izdelavi ni možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano oziroma vračilo denarja za očalne leče ni možno. V tem primeru, stranka lahko dobi povrnjeno kupnino le za okvir. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja zanj ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom proti modri svetlobi. Takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena ZVPot-1).
Plačila
Pri izbiri plačila imate štiri možnosti:
1. Plačilo po povzetju
Naročeno blago in položnico vam Pošta Slovenije dostavi na naslov, ki ste ga navedli v naročilnici. Če vas v času dostave ni na navedenem naslovu, bo dostavljavec Pošte Slovenije pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Pošiljko boste lahko prevzeli na svoji pošti. Ob nakupu do 30 € in plačilu po povzetju znaša poštnina 3 €. Ob nakupu nad 30 € je za naročnika pošiljanje brezplačno, le pri plačilu po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,5 €.
2. Paypal
Ob nakupu nad 30 € je za naročnika pošiljanje brezplačno, le pri plačilu po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,5 €.
3. Predračun
Spletna trgovina Vsezaoči nudi možnost plačila po predračunu, ki ga prejmete na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Na njem najdete vse potrebne podatke: številka transakcijskega računa, sklicna številka, datum veljavnosti, znesek ... Predračun plačate na naveden transakcijski račun. O izvršenem plačilu nas obvezno obvestite preko elektronske pošte (info@vsezaoci.si), saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave!
POZOR: V primeru fizičnih oseb (NAROČNIK, PLAČNIK) se izdan račun nanaša izrecno na navedenega naročnika!
PREDRAČUN JE V PRIMERU PRAVNIH OSEB PLAČLJIV IZKLJUČNO S TRR PRAVNE OSEBE, NA KATERO SE PREDRAČUN GLASI! Napačno izvedena plačila bodo žal zavrnjena.
4. Osebni prevzem ali vračila v poslovalnicah optike niso mogoča.
Dostava in dobavni rok
V spletni trgovini se trudimo, da bi artikli, ki so bili naročeni, kar se da hitro dosegli naročnike. V kolikor so artikli na zalogi, jih pošljemo naprej še isti dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 1–2 delovnih dni. Za dostavo uporabljamo Pošto Slovenije, kar pomeni, da Vam naročene artikle dostavi poštar na naslov prejemnika, ki ste ga navedli ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da paketa ne morete sprejeti, pa ga lahko prevzamete tudi kasneje, na najbližji Pošti Slovenije.
Za izdelke, ki jih v določenem trenutku nimamo na zalogi, se dobavljivost vsekakor poveča. Izdelek bomo za vas takoj naročili pri naših dobaviteljih in vaše naročilo uredili takoj, ko izdelek prejmemo na zalogo.
V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa niso, se lahko vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno, ko nam to omogoča zaloga). Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x).
Ob nakupu do 30 € in plačilu po predračunu ali z možnostjo Paypal znaša poštnina 3 €. Ob nakupu do 30 € in plačilu po povzetju znaša poštnina 3 €. Ob nakupu nad 30 € je za naročnika pošiljanje brezplačno, le pri plačilu po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,5 €.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Cene v spletni trgovini veljajo do objave novega cenika na spletni strani.
Spletne cene
So cene, ki veljajo v primeru izvedbe naročila preko spletne trgovine Vsezaoči. Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Garancija
Izdelki v spletni trgovini Vsezaoči se seveda prodajajo z jamstvom o brezhibnosti produkta. Naročnik lahko uveljavlja garancijo nakupa (izključno) za blago, ki je bilo naročeno v spletni trgovini.
Naročena očala se morda že ponašajo z garancijo s strani proizvajalca stekel ali izbranega okvirja, tudi sicer pa Auer optika nudi svojo garancijo na kakovost in funkcionalnost za dobo 12 mesecev. V primeru, da imajo izbrana očala daljšo garancijsko dobo, je le-ta zapisana v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi veljavnega računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.
Vsak naročnik uporablja kontaktne leče, tekočine za nego kontaktnih leč ali kapljice za oči na lastno odgovornost in se mora pred uporabo posvetovati s svojim očesnim zdravnikom, zato za morebitne težave z uporabo omenjenih izdelkov ali z zdravjem oči ne more uveljavljati garancije na izdelke.
Veljavnost ponudbe
Pri spletnem nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV in ne vsebujejo stroškov poštnine. Cene veljajo za nakupe v spletni trgovini Vsezaoči.
Varnost in varovanje zasebnosti
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP-naslovi, s katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko Vsezaoči shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) in štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). Več o piškotkih in varovanju zasebnosti lahko preberete v naših pravilih zasebnosti.
Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom. Podatke bo ponudnik uporabljal izključno za komunikacijo z uporabnikom in ne bodo posredovani tretjim osebam.
Podatki se hranijo in uporabljajo do vašega preklica, ki ga lahko kadar koli posredujete preko elektronske pošte info@vsezaoci.si.
Osebni podatki
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta, v celoti ostali shranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Auer optike. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko odkloni prejemanje promocijskih sporočil v postopku registracije, pri oddaji naročila oz. lahko svojo privolitev prekliče kadarkoli preko elektronske pošte info@vsezaoci.si.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
– pošiljatelj mora biti jasno razviden;
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike morajo biti kot takšne tudi označene, prav tako pa morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
– željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je tako vzpostavil učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero lahko kupec, v primeru težav, stopi v stik preko telefona ali po elektronski pošti. Za področje spletne trgovine Vsezaoči je to mag. iuris Petra Auer, dosegljiva na e-poštnem naslovu info@vsezaoci.si.
Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, biti mora enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Odveza odgovornosti
Ponudnik si kljub skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov pridržuje pravico do napak pri objavi. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah, kupec pa bo lahko naročilo preklical ali spremenil.
Pogoji poslovanja in cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega opozorila.
Slike so lahko samo simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja v celoti.