Vračila

Kupci, ki kupijo blago preko spletne trgovine Vsezaoči, imajo v primeru, da z izdelkom niso zadovoljni, ali pa tudi iz kakršnega koli drugega razloga, pravico, da v 15 dneh od prejema blaga podjetje Auer optika, Denis Auer s. p., pisno (mail:info@vsezaoci.si ali navadna pošta: Vsezaoči, Ljubljanska cesta 2, 2327 Rače) obvestijo o odstopu od pogodbe nakupa. S tem se kupec obveže, da bo podjetju vrnil blago v 30 dneh po pisnem obvestilu o odstopu in pri tem sam kril neposredne stroške vračila. Če kupec vrne prejeto blago v roku, ki je določen za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga), se to dejanje smatra kot obvestilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeni Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Ponudnik potrošniku vrne celotno kupnino (kupnina s stroški prve dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in po prejemu vrnjenih izdelkov. 

Za izdelke, ki so izdelani individualno, po željah in naročilu kupca, podjetje žal ne more zagotavljati vračila kupnine in ne more razvezati pogodbe. Takšni izdelki so na primer korekcijska očala z vgrajenimi individualno izdelanimi korekcijskimi stekli. To so vsa bralna očala iz naše ponudbe kot tudi zaščitna očala z dioptrijo, računalniška očala, vsa očala z možnostjo individualne dioptrije in/ali nanosa na korekcijskih lečah. Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom, z nami preko telefona ali se orientirate po merah, ki so zapisane na fotografiji izdelka. Fotografije pa seveda služijo le kot pomoč pri izbiri očal in ne morejo biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. 

Naročilo za korekcijska očala, ki so že v izdelavi ni možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano oziroma vračilo denarja za očalne leče ni možno. V tem primeru, stranka lahko dobi povrnjeno kupnino le za okvir. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja zanj ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom proti modri svetlobi. Takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena ZVPot-1).