Pogosta vprašanja
Kako kontaktiram ekipo Vsezaoči? V kolikšnem času boste odgovorili na moje vprašanje? Kdaj vas lahko pokličem?
Dosegljivi smo na telefonski številki 040 563 005 ali preko e-pošte na naslov info@vsezaoci.si.
Delovni čas:
pon., sre.−pet.: 9.00 − 18.00
tor.: 9.00 − 15.00
sob.: 9.00 − 12.00
Ali so artikli na zalogi? So pri artiklih navedeni zgolj informativni roki dobave?
Prizadevamo si, da bi našim kupcem podali čim natančnejše informacije glede dobavljivosti artiklov. Večinoma lahko s pomočjo dobaviteljev in proizvajalcev rok dobave natančno določimo tudi za artikle, ki trenutno niso na zalogi. Če za dobavo določene vrste artiklov ne moremo jamčiti, naročila ni možno oddati (zato je artikel označen kot „Razpoložljivost: Ni dobavljivo.“).
Bodo naročeni artikli res dostavljeni v navedenem roku? Kdaj lahko pičakujem naročeno?
V spletni trgovini Vsezaoči se trudimo, da bi naročeni artikli kar se da hitro prispeli tja, kamor ste vi želeli. V kolikor so artikli na zalogi, jih pošljemo naprej še isti dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 1–2 delovnih dni, razen med vikendi in prazniki. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije, kar pomeni, da naročene artikle dostavi poštar na naslov prejemnika, ki ste ga navedli ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da paketa ne morete sprejeti, pa ga lahko prevzamete tudi kasneje, na najbližji Pošti Slovenije.
Za izdelke, ki jih v določenem trenutku nimamo na zalogi, se dobavljivost vsekakor poveča. V takem primeru bomo naročen izdelek naročili pri našemu dobavitelju in vaše naročilo uredili takoj, ko izdelek prejmemo na zalogo. V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa ni, se na vašo željo lahko vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno pa, ko nam to omogoča zaloga). Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x).
Kolikšna je poštnina?
Ob nakupu do 30 € in plačilu po predračunu ali z možnostjo Paypal znaša poštnina 3 €. Ob nakupu do 30 € in plačilu po povzetju znaša poštnina 4,5 €.
Ob nakupu nad 30 € je za naročnika pošiljanje brezplačno, le pri plačilu po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,5 €.
Katere izdelke lahko vrnem? V kolikšnem roku?
Kupci, ki kupijo blago preko spletne trgovine Vsezaoči, imajo pravico, da v 15 dneh od prejema blaga brez navedbe razloga podjetje Auer optika, Denis Auer s. p. (v nadaljevanju ponudnik), pisno obvestijo o odstopu od pogodbe nakupa. S tem se kupec obveže, da bo ponudniku vrnil blago v 30 dneh po pisnem obvestilu o odstopu in pri tem sam kril neposredne stroške vračila. Če kupec vrne prejeto blago v roku, ki je določen za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga), se to dejanje smatra kot obvestilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeni Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino (kupnina s stroški prve dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in po prejemu vrnjenih izdelkov. Za izdelke, ki so izdelani individualno, po željah in naročilu kupca, ponudnik žal ne more zagotavljati vračila kupnine in ne more razvezati pogodbe. Takšen izdelek so npr. očala z vgrajenimi individualno izdelanimi korekcijskimi stekli (bralna očala, zaščitna očala z dioptrijo,...) - glej Pogoje poslovanja oz. Vračila.
Kaj je garancija Vsezaoči?
Večino izdelkov spremlja garancija s strani proizvajalca stekel ali izbranega okvirja, a tudi če temu ni tako, vam Vsezaoči nudi svojo garancijo na kakovost in funkcionalnost za dobo 12 mesecev od dneva nakupa in sicer na izbrana stekla ali okvir.
Ali so v ponudbi spletne trgovine Vsezaoči le očala kvalitetnih proizvajalcev?
Da, v spletni trgovini Vsezaoči vam zagotavljamo kvaliteto, hitro dostavo in hkrati tudi 100% zagotovilo, da so vsa očala v ponudbi od uradnih dobaviteljev, kar prinaša garancijo ter originalne rezervne dele.
Katere izdelke lahko dobim z dioptirijo?
Načeloma lahko vse izdelke v ponudbi spletne trgovine Vsezaoči naročite tudi z dioptrijo. V samem postopku naročila, ko boste torej že izbrali željen izdelek, vam bo spletna stran sama ponudila opcijo naročila z dioptriijo ali brez. Od izdelka do izdelka se pa seveda razlikujejo možnosti naročila z dioptrijo, tako gre lahko za dioptrijska stekla ali pa morebiti za korekcijski vstavek. Za natančnejše informacije nas lahko od ponedeljka do petka med 9. in 18. uro ter ob sobotah med 9. in 12. uro pokličete na telefonsko številko 040 563 005 ali pa nas kontaktirate preko e-pošte na naslov info@vsezaoci.si in vam bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja. Strokovno, prijazno in ustrežljivo.
Kako kot reden uporabnik naročim kontaktne leče ali tekočino za leče?
Kot reden uporabnik kontaktnih leč jih lahko naročite kar preko telefona, na telefonski številki 040 563 005 ali preko e-pošte na naslov info@vsezaoci.si.